dimarts, 29 d’abril del 2014

PRESENTACIÓ / PRESENTACIÓN

Hola a tots,

es la primera vegada que escric un bloc, així que espero ho tindreu en compte, ja que segurament i trobareu molts errors.

En aquest bloc vull compartir amb vosaltres algunes de les receptes que utilitzo quan cuino per la meva família.

Procuraré que les fotografíes siguin dels meus plats.

I m'agradaria molt rebre la vostre opinió, si decidiu posar a la pràctica alguna de les receptes que publiqui.

Espero que us agradin i que us sortint bé.


Mercè

 _______________________________________________________________

 Hola a todos,

Es la primera vez que escribo un blog, así que espero lo tendréis en cuenta, ya que seguramente  encontraréis muchos errores.

En este blog quiero compartir con vosotros algunas de las recetas que utilizo cuando cocino para mi familia.

Procuraré que las fotografías sean de mis platos.

Y me gustaría mucho recibir vuestra opinión, si decidís poner en práctica alguna de las recetas que publique.

Espero que os gusten y que os salgan bien.




Mercè

2 comentaris:

  1. Hola Mercé,

    he caigut al teu blog per casualitat i volia felicitar-te.. si et sembla bé, agafo receptes teves per fer-les a casa meva, totes tenen una pinta boníssima i estan molt ben explicades. Gracies!

    imma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Imma, acabo de veure el teu comentari i m'ha fet molta il·lusió. Espero que trobis moltes receptes al teu gust. I també espero anar rebent notícies teves. Moltes gràcies i una abraçada,

      Mercè

      Elimina